banner

Home


Cursuri-codul-muncii este un site de cursuri, ce doreste sa satisfaca nevoile de formare profesionala ale persoanelor care lucreaza in domeniu si ocupa functii ce vizeaza gestionarea resurselor umane si legislatia muncii: de la procesul de recrutare pana la cel de concediere/demisie, incluzand toate etapele intermediare (intocmirea documentelor obligatorii conform Legea nr 53 - Codul muncii; salarizare; sanatatea si securitatea muncii; contract munca, precum si toate procedurile interne folosite).


Intrucat domeniul privind legislatia muncii este unul cat se poate de instabil (la momentul actual), cu schimbari majore si repetate, caracterizat de diversitatea raspunsurilor date la aceeasi problema, prin cursurile oferite, dorim sa uniformizam, pe cat posibil, informatiile, ajutand astfel persoanele interesate sa clarifice anumite situatii, ce pana atunci erau poate ambigue si pentru a aduce, in timp util, la cunostinta persoanelor preocupate toate schimbarile survenite in legislatia muncii, in vederea identificarii tuturor actiunilor ce trebuie intreprinse pe viitor, conform noilor prevederi legislative.


Astfel, s-a identificat necesitatea crearii unui loc comun, unde toti cei interesati pot invata despre tot ceea ce tine de legislatia muncii, departamentul „Resurse Umane” din cadrul unei organizatii.


Daca lucrati deja in domeniu si doriti sa va mariti aria de expertiza, conduceti un departament de resurse umane sau sunteti responsabil de relatia cu tertii in privinta relatiilor contractuale de munca, Top Quality Management va recomanda aceste cursuri, in urma carora veti putea profita de toate beneficiile oferite de competentele si aptitudinile dobandite, certificate prin certificatul de absolvire.


Cursurile oferite acopera intreaga arie de informatii esentiale functionarii optime a departamentului de Resurse Umane (Relatii de munca / Evidenta muncii) in vederea aplicarii juste a prevederilor legale din domeniul relatiilor contractuale de munca dintre angajat si angajator (indiferent de tipul acestuia: intreprindere mica, mijlocie sau mare, Organizatie Non Guvernamentala, institutie publica, etc).


Informatiile prezentate sunt in permanenta actualizate conform modificarilor survenite, iar cursurile sunt astfel structurate pentru a fi cat mai interactive, folosindu-se foarte multe aplicatii practice si lucrul in echipa. De asemenea, sunt incurajate discutiile libere, tocmai pentru a descoperi cat mai multe situatii reale si, in acelasi timp, modalitatea de gestionare si rezolvare a acestora. Se pune accent pe insusirea si dezvoltarea competentelor (prin informatiile teoretice prezentate) dar si pe intelegerea si aplicarea efectiva a acestor informatii teoretice (in partea practica a cursului).